İletişim Politikamız
· İşyerinde pozitif iletişim yaklaşımının ön planda tutulduğu samimi bir çalışma ortamı sunarız. Bu çalışma ortamının korunması ve geliştirilmesi önceliğimizdir.
· İletişimin etkinliği için iç iletişimin güçlendirilmesi ve şeffaflığının sağlanmasını esas kabul ederiz.
· İç iletişimimizde karmaşık terimler veya jargon yerine anlaşılabilir yalın bir dil kullanırız.
· Çalışanlarımız arasında açık iletişim ağları sağlar, şirket içi haberleşme, etkileşim ve ilişkileşme için dijital platformlardan da yararlanırız.
· Şirket içinde iç müşteri algısının geliştirilmesi ile çalışan ve müşteri memnuniyeti arasında güçlü bir ilişki olduğuna inanırız.
· Komiteler aracılığıyla takım çalışması ve ekip ruhunu yakalamaya çalışırız.
· Etkili geri bildirim mekanizmaları kurar ve yönetici ve çalışanlarımızı geri bildirim verme ve alma konusunda eğitiriz.
· Dilek, şikâyet ve önerilerimizi, etik kurallarımız çerçevesinde endişe duymadan ifade ederiz.
· İç iletişimin güçlendirilmesi adına üst yönetimimizden iç iletişim için liderlik alırız ve bu konuda bütçe ayrılmasını sağlarız.